Deletedmom_36 Kizlar avent yedek pipet bulamiyorum nereye baksam tukenmis diyor.Kizim pipeti yemis de yenisini almam lazim🤦🏻♀️
nursocum Deletedmom_36 Tomme tippe al aşırı sağlam. 9 aylıktan beri onu kullanıyorum. Her içişinden sonra yere fırlatıyor hiç bişey olmadı taş gibi 😂
ayazasaf Deletedmom_36 valla aynı sorunu biz yaşadık pipetli suluğunun pipetini koparmıştı yedeklere baktım 200-300 lira sınırına dayanmış bende yeni suluk aldım 90 liraya
calikusuu Deletedmom_36 Ben de bulamıyorum, tekrar biberon da almak istemiyorum. Çok saçma değil mi Ya?
ayazasaf Deletedmom_36 e bebekteki çocuğun demesine göre avrnt türkiye piyasasından çekilmiş yeni ürün gelmediğinden eldekileri pahalıya satıyorlarmış
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom_36 olmadığı gibi 3 katı fiyatına çıkmış oğlum başka suluk da sevmedi mecbur aldım artık
Deletedmom_36 nursocum oda pipetlimk bakayim☺️Benim kizimda 10 aylikken almistim sapasaglam suluk amagel gor ki pipetini yedi🤦🏻♀️
Sadebiri nursocum rica etsem fotosunu atarmisiniz bende tomme tippe almayi düşünüyorum bide damlatma yapıyormu merak ediyorum href=“https://resimyukle.link/i/06zRW"><img Almak istediğim bu acaba damlatiyormudur
Deletedmom_36 ayazasaf evet bende yaklasik 2 haftadir takip ediyorum ama gelmiyor stoklara malesef bende yeni suluk almak zorundayim sanirim zaten 200 ml kizima yetmiyordu🤦🏻♀️Tam bir su canavari☺️
ayazasaf Deletedmom_36 bende çelik matara arıyorum karar verebilirsem yazın plastikle olmuyor ısınıyor hemen
Deletedmom_36 calikusuu evet kesin suluk almamix icin boyle birsey var☺️Suluklar da almis basini gidiyor🤷🏻♀️
calikusuu Deletedmom_36 Her defasında suluk mu alacağız o zaman o kadar fiyata niye satış yapılıyor? Kaç gündür bakıyorum bulamıyorum.
Deletedmom_36 calikusuu evet malesef sanirim oyle ben bu seferlik alicam artik ama bir sonraki ne almam🙈
ayazasaf Mommy_Bird akakçe diye bir site var oraya bakabilirsiniz ben 1 ay olmadı yeşil pipetliaini 90 liraya aldım
nursocum Sadebiri fotoğraf açılmadı ama söylediğim suluk bu https://ty.gl/idlbkagz Ben e bebekten almıştım gayet memnunum 330 ml sanırım