Sinem35 Dizanteri salgını var. 2 tane yeğenim çekiyor bir haftadır. Devlete götürdüler hiçbişey yapmadılar bi serum antibiyotik yolladılar. En son özele gittiler de dizanteri olduğu anlaşıldı. Bi gece yattılar hastane de , çok fazla tuz kayıpları olmuş. Tuvaletlerden ve sudan bulaşıyormuş. Çok dikkatli olmak lazım. Çok geçmiş olsun