Benim kızım da hastalandı ateş hep yüksekti geçtiğimiz hafta. Dr a gittik kan testi yapıldı ve crp çok yuksek cıktı . Boğaz enfeksiyonu dedi. Iğne verdi 3gun ve şurup iburamin kullandık. Ateş geceleri yükselince de calpol verdik. Çok şükür atlattı ama iştahsızlık devam ediyor. Antibiyotik ilactan cok kaka yapiyor tam ishal gibi olmasa da. Çok zor gerçekten bebekler hastalanmasa keşke şifa versin tüm çocuklara Allahım. Geçmiş olsun herkese