saribezlianne bende 33. Haftada doğum yaptım. İlk 4gün sütüm gelmedi bir damla bile sonra 10-20 gelmeye başladı şimdide çok değil ama 30-40 geliyor. Benim bebiş emmiyorda sadece sağıyorum 🥺 yani ilk zamanlar gelmemesi normal stres oldukca hiç gelmiyor. Ben süt arttırıcı damla kullanıyorum kimyon rezene kaşar peyniri dinlenmekte stresten uzak durmakta sütün gelmesine yardımcı. İnşallah hemen sütünüz gelir 🤲