Merhaba kızlar burada daha çok yeniyim. Suyumun azalması sebebiyle 36+4 de 25.06.2021 de doğum yaptım. Fakat hiç sütüm gelmedi. Elektrikli pompayla sağıyorum. Bebeğime veriyorum ama bebeğim de süt gelmediğini anlayınca bırakıyor. Sürekli bol bol sıvı tüketiyorum bugün taburcu olucam nasipse çalar hala sütüm yok. Streste yapmıyorum bu sırada bebeğim aç kalmasın diye mamayla besliyorum 3-4 saat arayla. Göğüslerime sıcak havlu koyup masaj yapıyorum kanallarım açılsın diye. Aranızda benim gibi olan var mı?