Bademmmmmm evet kız bebeğim canım dr iyi dedi kakasını yapmadı diye götürmüştüm tarttı da iyi dedi mamaya gerek yok o da kabız yapar dedi kestirdi yani, sağlık ocağına götürmedim daha aşıya 1inde gidicez onlar nasıl bulacak bilmiyorum kendi sağlık ocağımıza da gitmicez ama bakalım