Kızlar selam.. oğlum yarın 2 aylık olacak. Son 2-3 gündür gece emzirmek için aldığımda asla uyanmıyor , ağzını açmıyor ne yapsam da uyanmayıp uyumaya devam ediyor. Mesela şimdi en son akşam 11.30-12.00 civarı emdi. Tekrar emzirmek için şimdi aldım ama yok cocuk uyanmıyor. Acaba artık gece uyandırmasm mı? Kendi mi uyansa, sizler ne yaptınız fikir alabilir miyim?