Keskeuyusamm 3.500 bana da az geldi 1 gün izin iki çocuk artı ev işleri ben tek çocuk için daha fazla veriyorum
Didemxy Keskeuyusamm 8 yasinda olan cocugun pek bi sorumlulugi yok okula gidecek aksam 5 te geliyor 6 da annesi alacak ona 1 saat bakmis olacak
Didemxy Keskeuyusamm ev isleri derken gunluk rutin isleri yapsin yeter yemek beklentim yok dip temizlikte istemiyorum ama gunluk bir supurge gecse iyi olur yani
Swtlna Ruzgarce sabah 8 akşam 6, 2buçuk yaşında oğluma bakacak sadece, ev işi falan yok 3600 istedi biri, başka biriyle 3000 anlaştık. Gerçekten yatılı için 3500 çok az ama umarım herkes içine sinen birini bulur ne diyelim
Didemxy Ruzgarce ilk etapta 3.500 dedim eger memnun kalirsam 4.000 yapabilirim aslinda 2 cocuga bakmayacak 8 yasinda olan cocuk okul acilinca okula gidecek suan icinde yaz okuluna baslayacak gunluk ev işlerine yardim etmesini istiyorum dip bucak temizlik istemiyorum detayli yazmadim ustten gectim aldigim kadinla birebir görüşüp konusacagim zaten. Birde soyle bir durum var küçük olan benim çocuğum buyuk olan ablamin çocuğu ablam aksamlari isten gelince buyuk çocuğu alacak zaten.
biregesevdasi Didemxy evet nerde çalışıyorsunuz şehir dışında mı uzakta mı yatılı arıyorsunuz ya o yüzden
Drannis İstanbul da gündüz e 3.500 den başlıyor tek çocuk bakımı kaldı ki yatılı 5 binden aşağı gelmez
Didemxy Didemxy orasi istanbul burasi gebze fiyatlar arasinda fark olabiliyorum Türkmenistanli bi kadinla görüştüm az once 3.500 e geliyorum dedi. İse ihtiyaci olan bir sekilde geliyor
Didemxy mltmkrkl yaa keşke olsaniz bu konu aslinda para işi degil inanin hak ettigine hakkini kesinlikle veririm yeterki gönüller bir olsun 🌺😘
Deryadila25 mltmkrkl ilk cocugum okadar yoruyoki beni iki katını verseler cocuga bakmam valla😂 tabi ihtiyacı olan ayrı
Didemxy LiNaismom benim mi cevaplarim kaba anlayamadim ki hangi mesajimi begenmediniz . Biraz fazla önyargılısıniz kisa kisa cevaplar vermem kabacamo oluyor
Ceren12fln LiNaismom evet cok sert ve agrasif olduğu cok belli kibarlık nedir bilmiyor gibi 🤣 bu gidisle bulur ama durmaz o bakici ztn..
Didemxy Deryadila25 yananci arıyorum zaten genelde yabancilar buraya calismak icin geliyorlar ama tanidigin tanıdığı da olabilir referans olsun yeterki