Ceycey35 _RainBow bende kullanıyorum sabah öğlen aksam 6 7 damla şimdi ben oğlum 4 aylık oldu arada günde 2 defa yada geceleri veriyorum memnunum
_RainBow Tamam bende o şekilde vereyim biraz iyi geldi gibi dün verdim bir kere 3 kere devam edim bakalım faydası olucakmı ağlaya ağlaya katlıyordu yavrum sancıdan
Alazcns _RainBow yaklaşık 4 ay boyunca günde 3 kere 8 damlaydi. Ancak son zamanlarda cikaramamaya başlayınca farklı damlalar kullandık biogai ve nurse harveys yine fayda etmeyince doktor sab simplexin damlasını arttırdı gün de 3 kere 10 damla veriyorum suan
Ashlee _RainBow gazin tek cozumu zaman damla falan vermeyin. Hele bitkisel rezene anason hic vermeyin bebeklerde travmaya neden olabiliyor. Alifuat serpen cocuk doktorunun instagram hesabina bakin gazla ilgili guzel onerilerde bulunmus probiyotik belki verilebilir diyor ama o bile gaza kesin cozum olmayabilirmis.
_RainBow Ashlee bakıcam bu önerinizede teşekkür ederim haklısınız aslında çaresiz kaldık emmiyor gazdan devamlı ıkınıyor ağlıyor elimden bişey gelmiyor gaz masajlsrı yapıyorum kendim rezene kimyon kullanıyorum. Bakıcam dediğiniz doktora teşekkür ederim 😕
Alazcns _RainBow malesef 😔 sürekli acile bile gidiyoruz lavman yapılınca rahatlıyor. Akciğer filmi çekiliyor ve kocaman gaz duruyor orda her seferinde 😔
_RainBow Alazcns verdiğimiz gaz damlalarımı yapıyor acaba bilemedim ki 😕niye oluyormuş valla hem vermek istiyorum hemde vermemek nurse kullandım önce kakasını yapıyordu verdikten sonra gaz damlasını vermeyince yapmamaya başladı anlamadım bende 🤷🏻♀️
Alazcns _RainBow her doktorun dediği cümle bazı bebekler ne yaparsak yapalım gazlı olurlar ek gıda döneminde biraz daha rahatlar. Önceleri çok dikkat ederdim gaz yapmasın etkilemesin diye baktım olmuyor simdi canim ne isterse biraz yiyorum
Ebruliuy Arkadaşlar ben de bu Damla’yı aldım bir ayı geçti alalı arada kullandım çoğu zaman kullanmadım şu ara Yİne gazı oluyor prospektüsünüde atmıştım zaman kısıtlaması var mı açıldıktan şu kadar zaman içinde bitmesi gerekir diye
_RainBow Alazcns valla bende öyle yoksa sütüm olmıycak yemezsem mecbur yiyorum artık her zaman gazlı hiç gitmedi gerçekten de bakalım diğer aylarda neler olucak 😅