OZlem-gokalp rutinleri yapip yataga birakiyorum, emziğini veya uyku arkadaşini veriyorum uyuyor. Müzik açmiyorum. İlk öğretirken ilk uykularda tabi ki cok ağladi ağlarken tam destek veriyorsunuz konusmak pışpışlamak ninni söylemek serbest. 3 dk ağlayip kuacaga aliyorsunuz sakinleşip sustuğu an yine yataga. Bu sefer yine 3 dk beklemek oyalamak zorundasiniz sakinleşirse ne ala. Böyle böyle 45 dk devam ediyorsunuz.