Zynp_mry merhaba bebeğim katılmasa da çok çıldırık bir bebekti ,asla ve asla gün içinde uyumaz gece 12 ye kadar kendine d ebana da zehir ederdi günü. Uyumayı bırak başını yere koydurtmazdı ve çok kucakcıydı. Sonra klasik herkesin söylediği şeyleri istikrarla yapmaya başladım. Uyku rutini oluşturdum akşamları hava kararınca asla parlak ışık yakmadım, gece lambası yaktım. Önce onu aldım bir güzel sevdim egzersiz yaptırdım güldürdüm yordum, sonra masaj yapmaya başladım, tabi bunlardan önce beslenme. Neyse masaj kollara karına bacaklara. Bu onu sakinleştiriyordu,sonra ninni açtım. Yatağına bıraktım karnını okşadım, baktım ağlıyor mu geri aldım kucağıma pış pış sakinleştirdim tekrar tekrar, en son uyutmayı başardım. Tabi yarım saatte saat başı uyandı ama pes etmedim,ısrarla tekrar yatırdım tekrar uyuttum bu böyle 1 hafta sürdü. Ve 4. Ay atağından dahi etkilenmedi. Diş huysuzluğu girdi bu sıralar yoksa aymı düzen devam ediyor müthiş rahatladım. GENÇLEŞTİM RESMEN,BU KADAR MI FARKEDER