Az önce tüm sinirimi oyuncaklardan cikarttim…fırlattimmm.kizim odasinda tam 2 saattir uyumamak icin mucadele veriyor.evi dun sildim supurdum bugun darmadaginik…esim sabah totosunu yaydi yaydi simdi calismaya oturdu evle ilgisi yok.
Son zamanlarda psikolojik olarakta yorgunum ama ozellikle regl oncesi 5 gun var mesela deli gibi aglamak istiyorm ve asiri gerginim.esimi dogramak istiyorum o derece😶😅 kizima sabrim yok uyumuyor diye bir ton bagirdim…
Var mi bu kadar olan ?
Acaba psikiyatriye mi gitmeliyim?
Hormonal mi :(
Normal zamanlarda bu kadar olmuyor