Annekizz aylarca aşı bekledik aşı geldi şimdi de olmakla olmamak tartışılıyor bir çok doktor arkadaşım var hepsine sordum elbette hepimiz tedirginiz emzirdiğimiz için ama korona olmak istemiyorum açıkçası ben oldum ertesi gün kolum bayağı ağrı yaptı birde aşırı halsizlik hali 2. Gün bugün ağrı kalmadı ama halsizlik biraz var emziriyorum da şimdilik sorun olmadı inş olmaz hepimize şifa olmasını diliyorum 🙏