mltmkrkl tebrik ederim canım,ben de diyetteyim bebeğim 3 aylık doğum kilolarımı veremedim bir türlü,2,5 hafta oldu başlayalı kaçamaklar falan da yaptım,spor da yapamıyorum ama ona rağmen 4 kilom gitti. Beslenmeyi düzene sokmak çok önemli. Ara öğünler önemli. Ve sütüm de azalmadı çok şükür