hlyeylul ZehraS çünkü daha erken daha kaç gün olmuş vurulalı.bebekten bebeğe değişiyor çıkması korkmayın
Sevoanne ZehraS bebeğimde degil direk Bnde 😂hiç iz Yok yeri fln bile gözükmüyor herkeste kabarık beyaz iznvar mesela belki sizde kendinizde görürsünüz Bnde hiç yoktu çocukluğumdan beri bu güzel bişi ya boşverin takmayın 😍
elifyankaccc Kızım 3 buçuk aylık verem aşısı yaptıralı 2 hafta oldu hemşire 1 ay içerisinde iz çıkması lazım dedi henüz hiçbir belirti yok bende endişeleniyorum.