ZehraS Anneler 11 nisanda kizim verem asisi vuruldu hemsire yerinde sisme sivilce gibi kizarma beyazlanma olcak dedi ama ne iz var kizariklik yeri bile belli diyil.Neden acaba .bilginiz varmi lutfen bilgilendirin beni
Sevoanne ZehraS Bnm de izim yok bazı kişiler aşı tutmazsa iz olmaz diolar ama bunun bilimsel bir açıklaması YÖK bnce 🤷🏻♀️
esrasglk ZehraS Bende ilk vurulunca hemen olacak sanıyordum ama baya sonra iz oldu şuan 6 aylık sivilce gibi duruyor. Merak etmeyin zamanla belli oluyor 🤗
ZehraS Sevoanne evt internetde bakdim tutmazsa iz olmaz diyo endise etdim oyuzden sordum burda .sende kac gun oldu vurulali
Sevoanne ZehraS bebeğimde degil direk Bnde 😂hiç iz Yok yeri fln bile gözükmüyor herkeste kabarık beyaz iznvar mesela belki sizde kendinizde görürsünüz Bnde hiç yoktu çocukluğumdan beri bu güzel bişi ya boşverin takmayın 😍
demir1717 ZehraS 29 yaşındayım. Hiçbir aşımda iz yeri yok. Ancak verem de test yapılıyor ki o da yapıldı. Tutmuş yani benimki. Ciltten kaynaklı izim yokmuş doktor öyle demişti. Baktırırsınız sizde.
ZehraS demir1717 benim kendimde de iz yok aslinda annem diyo vuruldu sizede iz kalmadi ama cildinizden asli sizin demekki dogruymus.Bir iki aya cikmazsa izi demekki kizimda benim gibi
Htcana ZehraS 4 haftadan önce verem aşısı izi belirmez.4 haftadan sonra kızarma kabuklanma akıntı olacak normal canim
SieisteineMutter ZehraS 1 ay sonra hafif bi kabartı belirmişti ☺️ Bende endişelenmiştim merak etme zamanla çıkıyor 🤗
Oznur ZehraS bizimki 2 ay sonra cikti canim izi. Kabuk bagkadi hatta bende diyordum tutmadi mi acaba diye
elifiii ZehraS 1-2 ay sonra birden olacak, daha cok yeni ☺️hemsirenizin soylemesi gerekirdi. ben de doktora sormustum gulmustu hemsireniz soylemedi mi diye 😁
Mrym_gkce18 ZehraS 2. Ay verem aşısı olduk şuan kızım 3 ay 27 günlük asi yeri yeni kızardı ben tutmadı sanmistim ama sonradan oldu canım
Eylulum ZehraS cok erken daha canim 2-3 ayi bulmasi gerekiyor o izin cikmasi lazim. Ocak ayinda vurulduk biz. Daha yeni kirmizilasmaya baslamis. 2-3 ay sonra kontrol etmeye baslarsin. 😌