Ben bebeğimi 4 günlükken kafa üstü düşürdüm. Kendi ellerimle hem de.. yaşadığım acıyı anlayabilirsiniz. Sabaha kadar uyumadığım bi geceydi. Sabah 7de emzirip gazını çıkarmak için omzumda pıtpıtlıyordum. O sırada anlık uykuya dalmışım minicik bebek ellerimden kayıp gitti! Ben de sizin gibi küt sesine uyandım. Öldü sandım ve secdeye yatıp allaha yalvardığımı hatırlıyorum. Korkunç bi andı. Hemen koşarak hastaneye gittik o an radyasyonun verebileceği zarara karşın içimi rahatlamak için tomografi çektirdim. Şükür bişey yok şuan 11 aylık çok sağlıklı ve zeki bi bebek. Sizin de geçecek unutması zor olsa da bunlar bize ders veren acılar. Malesef 🥺