Mlsldy Muverrih ses konusunu bilemeceğim ses geliyor yani ama kesinlikle çok iyi ısınırsınız. Bütün kışı doğalgazı düşükte yakmama rağmen kısa kollu ince kıyafetlerle geçirdik. Ev 26 27 derece oluyordu 35 le yakmama rağmen.
Muverrih EsraKerimm Mlsldy nurelem zeyzey77 Maviyesil121212 Maral12 Fadikfs Deryadila25 Anne4 Simiyy Woody monalissa gamzeyildirim35 AntiiSosyallKelebek Yorumlarınız için teşekkür ederim hepsini okudum😍 hayırlısı artık bakalım küçük çocukla cesaret edebilirsem taşınmayı düşünüyorum 🙈
nurelem Muverrih çocukluğumdan beri yerden ısınmalı evde oturduk, kömürlğ olduğu zamanlar çok iyi ısınıyırdu, doğalgaza geçtiğinden beri kesinlikle ısınmıyor, petek taktırdı herkes o yüzden hiç önermem
zeyzey77 Muverrih birincisi yerden ısıtma ses yalıtımı asla sağlamıyor üst katta ki gümbür gümbür koşunca çok fazla ses iniyor. İkincisi yerden ısıtma çok güzel isitiyor hem yerden hemde tavandan sıcaklık geliyor
zeyzey77 nurelem yerden ısıtma olunca evin içinde petek yani radyatör hiç olmaz tüm ısıtma sistemi yer altından geçer. Evde petek yani radyatör varsa yerden ısıtma değildir o
nurelem zeyzey77 petek felan yok zaten, yerden ısıtma ama alttan yeterli sayıda boru geçmediği için ısınmıyormus, o yüzden sonradan petek takıtıran oldu o zaman ısınmaya başladı evler
Maviyesil121212 Muverrih evimiz alttan ısıtmalı evet ısınma konusunda kaloriferli evden cok daha fazla randıman aldık, eviniz güzel ısınır fakat gürültü konusunda bir şey diyemem evimiz müstakil
Maral12 Muverrih Yerden ısıtma sistemi bebekli aileler için iyi bebeğin emekleyeceği zamanlar için. Ses konusunda bir fark yok. Ev de güzel ısınıyor. Yaşadığım sorun halılarım yeni ve yerden ısıtma onları ve toz varsa hepsini yukarı kaldırıyor ev çabuk tozlanıyor. Bebeğim olduğu için her gün süpüremezsem eşyalar da tozlanıyor.
Fadikfs Muverrih bizimki yerden ısıtma ben üst ve alt kattakilerin konuşmalarını duyuyorum. Isıtmaya güzel ısıtıyor mesele ben tam orta kattayım 36 37 derece hep tişörtleyim tabi ben Denizli’de yaşıyorum sıcak
Deryadila25 Muverrih 2 katta oturuyorum en buyuk gayalım en üst kata cıkmaktı ve cıkıyorum şükür bir aya kadar hiç sevmem alt katları
Anne4 Muverrih 20 sene once yerden isitmali evde oturuyoduk. ama yok boyle sicaklik. herkes evimizin sivakligini konuşurdu oyle diyim. ama kömürle merkezi isitmaydi. dogalgazla durum ne olur bilemem
gamzeyildirim35 Muverrih ses konusunu bilmiyorum ama yerden ısıtmalı sistemi olan evlerin çok iyi ısındığını ısınma problemi olmadığını duydum kendim hiç oturmadim ama birkaç tanıdığın evi yerden ısıtmalı oradan biliyorum. Hatta eğitim aldığım bir kurum vardı koca bina yerden ısıtmalı sisitem inanın Ankara gibi bir yerde kışın ya kombiyi kapattiriyorduk ya da pencereleri actiriyorduk siz düşünün 😀
Serobaskan AntiiSosyallKelebek yok tadilat vardı bugün bitiyor ama teslim alıcaz. 2 hafta içinde taşınmış oluruz daha gidip temizlenecek toplanacak :( 2 çocukla hiç g.tüm yemiyo😂