Muverrih alttaki komşum yok Çin’de. Üstümde teras ses konusunda bi şey diyemem ama kışın ısıtmaya gelirsek siteyse eğer aidat ısınma vs aşırı pahalıya geliyor ama bana kalsa değer çünkü bebeğim geçen kış hep yerlerdeydi gram hasta olmadı,kazak ve türevi nedir bilmeyiz hep ince sweatle ince pijamayla durdu.. ayrıca taş olduğu için bizim yerler kolay da soğumuyor ..