ebrugorgel zaten Mart’ta doğdu 3 aydır çorapsız, ne bileyim yün yelek, kazak, hırka falan giydirmedim. Hiç bundan dolayı da gaz sorunu yaşamadım ha nerden anladım gazın ondan olmadığını şöyle oldu alerjisi olma ihtimaline karşı doktorumla konuşup yoğurt yemeyi kestim, basit karbonhidrat ekmek gibi yemedim, bol protein ağırlıklı beslendim gaz bitti. Üç gün arttırarak yoğurt yiyeyim dedim yine gazlandı. O yüzden çocuğumu sanki Rusya’da yaşıyormuş gibi her ortama uygun büyütmeye çalışıyorum. Çünkü bir bizde var bu ekstra ekstra giydirme sevdası, bebişlere de günah