Tued Kızlar pendikteyim hava bir sıcak şuan bir nemli …saat 00.48 uyuamıyorum . Bebegimle salondayız camda açmıyorum üşütür filan . Zibini ve çorabı var bitek . Beşiği den emzirmek için aldım saçları gol olmuş kafa izi çıkmış yatağına bambu havlu koydum baş altına ve tam tersi yatrdim …. sizde durumlar ne ne yapiyosunuz bu havalarda ? Acaba hasta olurmu oğlum belden aşağısında ince çok örtü var zibinida askili ve ince
Mrs_Ladybird Tued bende Çekmeköy de oturuyorum evim hem Güney cephe hemde üst kat çatı ayrı bi yakıyor bizi, şu an ev 29 derece ,üstünde sadece tişört altında minik müslin şort var sabaha doğru da yine müslin ince örtü örtüyorum yoksa çok terliyoruz bizde
Cheddar Tued pencereye uzak yerde konumlandırın yattığı yeri. Camı açmanız lazım ve çorapsız yatırın. Hava haddinden fazla sıcak. Terlemek hasta eder insanı
Tued Mrs_Ladybird çocuk 10 da yattı ben hala salaklaniyirum uyuamıyorum m korkuma camda acamaiyorum üşür vs . Zaten yeiiyikesti ateşi çöktü antbyotuk aldı 1 hafta önce. Çatı karıda ayrı yakar haaaa
icorik prensesannesi4 evet, yetişkinlerin bile çorapla yatması sakıncalıymış. Kan dolaşımını etkiliyor.
Aliveannesiiii Tued kesinlikle camı açın mahvolur bebek hava girsin eve. Ceyran olmadıktan sonra camı açmanızda mahsur yok bence. Yoksa çok darlanırsınız
Mrs_Ladybird Tued evet ben yan odanın camını açıyorum kendi oda camımızı da üstten açıyorum yoksa durulmaz öyle bile serinlemiyor
Cheddar Tued yani direkt camın önüne denk gelmesin ya da perdeyi çekin havasızlıkta şuan düşünemiyorum 😶 güzelce terini silip yeni zıbın giydirin camı da açın bence. Gerçekten şuan sıcaktan beynim atıyo resmen benimde. Kızım sadece zıbınla yatıyo geçen sene 9aylık civarıydı camıda açıyorum. bu senede yine zıbınla yatıyo üstünü bile örtmüyorum ki örttürmez. Hiç hasta olmadı maşallah
Alptekinyusuf Tued erkek çocugu sıcaga gelmez derler büyükler bide okadar terlıyorsa üşümez ben atletle yTırıyorum sadece bş pike ortüyoeum asıl sıcaktan baygınlık gecirir hasta olur cocuk kı benım bebegim daha kucuk senınkınden acın camı hava alsın rHat rahat uyusun
Tued Melankoli göğüs kısmı ve ensesi buz gibiydi emzirirken . Sacları terli acaba terdenmi soğuktu kuzum ya da üşüdüğü içinmi …bikemedim cam açsam hasta olmazmi
Melankoli Tued terleyip soğuyordur. Benim hem cam hem balkon kapısı açık şu an ve üzerinde sadece body var. Klima açmamak için zor tutuyorum kendimi😅
Melankoli Tued şu an yazlıkta Çeşmedeyim klimasız bir derece duruyorum. Ama İzmir’e evime ara ara gidince klimasız uyumak imkansız bizim için. Kızım da klimayla büyüdü, hiç hasta olmadı😬