Gizeemm Musam benm bebeğimdede kızarıklık yapıyo artı sızdırıyo artı çok şişiyo kalın bi bez ben memnun kalmdım önem kullanıyorum sızdırma olmuyo pişik yapmıyo ince bi bezde akşam taksam sabaha kadar bişey olmuyo
Cemre_61 Musam bende sleppy ile başladım ama sürekli iz oluyodu bezi büyüttüm yine iz oluyodu iç bariyerleri biraz tıklattım genişlesin diye yine olmadı sızdırma da yaptı herkese her bez iyi gelmiyor eltimde sleppy kullanıyor o çok memnun ben de molfixe geçtim ve gayet memnunum 🥰
Peekaboo Musam ben cirtli bezini, külot bezini, hatta gece külot bezini de denedim hiçbirinden memnun kalmadım. Hem pişik yaptı hem sivilce gibi oldu. Ayrıca hep sızdırdı. Büyük numarasını deneyeyim dedim yine de sızdırdı. Ki çok bezi bekletmem. Hiç sevmedim
Ygz30 Aylardır sleppy kullanmıyorum.Bugun bez geldi bana arkadaşımdan dedim evde kullanırım.4+ inanirmisiniz bezi actim sok.O kocaman boyut kucultulmus.Ve baya ici dolu disi sert olan bez puf puf olmus.Kalitesi iyice dusmus geldi bana bunlari evde kullanirim.Ama anladim ki sleppy defteri bizde kapanmis.Premium care devam
Tugcerylmzkerem Musam ben hiç sevmedim 4 numara aldım iki kere geçen ay idrarı yandan hemen sızdırıyor cok olmadığı halde
papatyam2019 Musam ben 5 aylıktan beri kullanıyorum çok memnunum kızım 23 aylık şuan bende molfix ten geçmiştim daha iyi bence