Musam tamamen bebeğin teniyle alakalı bı durum,kimi bebeğe pişik yapan bez başka bebeğe yapmayabiliyor deneyerek görmek lazım.ben sleepy,Prima,Molfix üçünü de kullandım pişik yapmadı çok şükür.he tabi ıslak mendilin de rolü var onu da değerlendirmek lazım pişik konusunda