Tipa, doktorlara güvenelim ancak itaat etmek baska birsey. 10 yil önce en dogrusu bu dediklerini bugün yalanliyorlar. Sizce yaptiklari bir arastirmayi bir bebegin dogumundan ölümüne kadar mi takip ediyorlar? Hasyir kisitli bir süre icinde degerlere bakiyorlar. Oysa su verilmesi yüz yillardir yapilan birsey gercekten cok ciddi bir yan etkisi olsa su ana kadar cikmazmiydi? Bugün bir konu hakkinda bile her doktorun baska fikri var. En iyisi kendi güvendiginiz size ispatlariyla gelenlerin tavsiyelerini dikkate alin. Bugün asi hakkinda bile doktorlar ikiye bölünmüs. Ciddi bir yan etkisi yok deniliyor. Ama ciddi bir yan etkinin 10 yil sonra ortaya cikip cikmayacaginin da kesinligi yok. Kendi inandiginiz güvendifiniz insanlari dinleyin. Keskin cizgiler yok cünkü