Ayazz54 kışın bilemem ama yaz bebekleri için bence de günde bir çay kaşığı bile olsa verilmesi gerekiyor, Allah aşkına hepimize su içirmişler yani litrelerce içirin denmiyor ki siz bu konuyu bu kadar önemsiyorsunuz umarım ilerde çocuğunuzu abur cuburdan ve ekrandan da bu kadar net uzak tutabilirsiniz emin olun onlar çok daha sakıncalı