Ctrzsntrk Kyssyk benim için iyi demek pişik yapmaması yani pişik yapmasın kalın olup rahatsız etmesin yeter
vanilyakokusu Zinnureyn primadan sonra molfix alayım dedim hiç sevemedim 😢 3D olanından aldım içi tuha prima pamuk gibiydi ama çok pahalıydı. Molfix pure soft nasıl fikriniz var mı?
Zinnureyn vanilyakokusu 🌸 Ben baska markalarda kullandm fakat muhakkak bezden taşıyordu. Bitek molfix güzel emdi, taşma vs. Olmadı.. Ve pişik falanda yapmadı ☺️🌸 Sen belki prima’ya alıştığın icin öyle geliyodur. Biraz daha kullanırsan beğenirsin balım 😚💕
ezogelinn Mom727272 bende yazlık bez arıyordum buldum primanin günlük activite bezini kullanıyorum şoktan alıyorum incecik ve 6 saate kadar kuruluk sağlıyor fiyatta çok uygun gece de molfix kullanıyorum
vanilyakokusu Zinnureyn öyle yapacağım. 🤗Pure soft serisini merak ediyorum ama sanırım marketlerde satılmıyor. Siz kullandınız mı pure soft 😍
Zinnureyn vanilyakokusu Yok çiçeğim kullanmadım. Ben 3D teknolojili olanı kullanıyorum 😚🌸 Sen bide pure soft dene bakalım. Belki onu beğenirsin 😚💕