Ctrzsntrk ben de gündüz bez arıyorum, sleepy kullanıyoruz ama çok kalın ya, rahat etmiyor sanki oğlum.
Goon aldım Japon mu nedir denemek için gitmişim biraz büyük almışım 🤦🏻 daha önce Prima, Molfix,canbebe denedim. E bebek’te baby me var onu denemeyi düşünüyorum.
Kısaca yazlık bez arıyorum ben de 🙈