Elif-ikra TolTug benim kızım 3800 doğmuştu bir ayda 1 kilo verdi aylık kontrolünde doktor yinede mama vrmeyin emzirin sadece anne sütü dedi ve bidahaki ay 1,5 kilo almıstı. İlk ay için maşaallahı var bence yinede siz bilirsiniz ama mamaya gerek yok
TolTug Elif-ikra bende mamaya herkes duymuyorum bi daha ki kontrole kadar bekleyeyim diyorum ayrıca sağlık ocağında ebem kilosu ile alakalı hiç bişe demedi ama aynı gün doktora gittim mama takviyesine başla dedi Az kilo almış alsa ebemde bilgilendirirdi diye düşünüyorum
TolTug Elif-ikra bi de sağlık ocağında tartıldı 4350 çıktı aynı gün hastanede tartıldı 4210 çıktı hangisi doğru sonuç veriyor onu da bilmiyrm önceki yanıtımda da yazım yanlışlarından dolayı da kusura bakmayın klavyeden kaynaklı
TolTug ikizbabymom bende bilemiyorum aynı gün sağlık ocağında kontrolde 4350 çıktı hastane kontrolünde 4210 gr hangi tartı doğru sonuç veriyor onu da bilmiyorum
ikizbabymom TolTug sağlık ocağı hep fazla çıkarıyo ama mama takviyesi olacak kadar az almamış maşallah normal kilo alımı
TolTug Nilara canım bu arada ben msj ları karıştırmışım galiba orada bana yazmamışsın kusura bakma ama dediğim gibi deneyimli tecrübeli annelerin izledikleri yollarda önemli benm için ama dediğin gibi süt arttırıcı çay kullanmıyrm almam lazım o zaman alayım dediklerinin de tüketimini arttırayım bi daha ki kontrole daha iyi kilo alır inşallah
Rikaa TolTug doktor mama takviyesi demis zaten. Meme+mama gideceksiniz demek ki sutunuz yeterli degil. Mama olarak ne onerdiyse onu kullanin. Bizde meme mama basladik doktorumuz aptamili onerdi.
ebannezm TolTug canım 500 gr normal. Benim kızım dört atlık en fazla 500 gr aldı. Ben luan mama takvşyesi yapıyıyorum ama benimkisi 50 bile almıyor zar zor. Ben her ay 500 alsın yeter diyorum artık. 600 gr düşük degil ama çokda degil. Ama ilk ay daha yani hemen mama başlamaaı gereksiz olmuş. Bi ay daha takip edebilirdi.
Keremozaninannesi TolTug drun dediği gibi sınırda bol bol emzirin sütünüz azsa irmik helvası öneririm bende acayip süt yapiyordu
Yengecanne_ rua_da_senhora_das_verdades ben de size katılıyorum.zaten bebekler ödemli doğuyor.Ben doğum yaptım ertesi günü 100 gr mı ne gitmişti mama vereceksin demişlerdi.Ve ertesi güne gr vermemiş bebek yoktu.Herkes mama başladı.Yenidoğan hemşiresi ayşe öner bebeklerin doğduktan itibaren üç gün içinde stokları var diyor aç kalmazlar diyor.you tube da izledim
Aysun1983 TolTug 38 günlüğüz bizde,3150 doğdu çıkış 3000gr’dı 33. Gün kontrol de 4.900 gr doktor sütün yağlı dedi birde 600 ile 1000 arası normal sizin normalin çok çok üstünde demişti