1 ay 4 günlük bebeğim var 3580 gr doğdu doğumdan 3 gün sonra kontrole gittiğimizde 3350 grama düşmüştü 1 aylık kontrolüne gittiğimizde ise 4210 gr olmuştu doktor doğum kilosundan hesaplandığını söyledi ve yani toplamda 630 gr almış oluyr doktor sınırda kilosu dedi az kilo almış dedi mama takviyesine başla dedi sizce ne yapmalıyım sizce kilo alımı nasıl beni bilgilendirir misiniz