Hulyamelek pandemi den önce yer bakıyorduk. Yaşadıgım yerde buna benzer bişey yok. Anne çocugun beraber gidip çocugu oynarken onun kahve içebilecegi kapsamlı bir yer yok. Biz açacaktık. Önümüzdeki yaza kadar erteledik. Devasa fikirler var aklımda. Açınca eminim çok güzel olacak. Ama şuan cesaret yok. Zaten 500 bin de yetmez