Wolverine abiye üretimi yapan türkiyede de adı bilinen bir firmanın sahibiyim. Böyle bir yeteneğiniz ve isteğiniz varsa lütfen bunu değerlendirin. Çok iyi gelir kaynağı. Firmalar deli gibi tasarım ofisleri ile çalışıyorlar. Biz de dahil. Kendi tasarım ekibimiz olmasına rağmen. 1 modeli çizip askıya alıp firmaya sunmanız en az 2500 tl para kazandırır size. Sadece çizimlerinizi satmanız da çizim başına 750-1000 tl para alırsınız. Bir firmaya koleksiyon hazırladığınızı düşünün hele ki…. bence değerlendirin çok iyi bir iş. Tabi ki siz de biliyorsunuzdur. Yolunuz açık olsun.