Mom084 NaimeYilmaz rabbim şifa versin bende bugün oldum katılıyorum çocuklarımızda bile ateş halsizlik oluyor 🤷🏻♀️ daha kim bilir neler yaşıyorlar anlamiyoeuz bile
Roseses Doz da içinde bir miktar korona virüsünün canlı hücre olarak bulunduğunu söylediler 2. Doz sonrası korona Belirtileri oluşabiliyormuş, bir iki tanıdığımızın hep öyle oldu korona diye test bile verdiler, annem de babamda aşı oldular maşallah 70 yaşındalar hiç bir yan etki olmadı onlarda, herkes de bir olmuyor işte gerçekten
1Yildirim Mom622626 inşallah çabucak geçer… 🙏🏻 İlkinde sadece uyku ve kol ağrısı yapmıştı bakalım ikinci dozda beni neler bekliyor…