Benim ailem 2 kere hastalık geçirdi. Babam 1 ay hastanede yattı, yoğun bakımda kaldı. 1 ay evde hava tedavisi gördü. Çok şükür atlattı. Kasım ayında yaşadık bunları. Şu an kemik erimesi, şeker, tansiyon, kalp çarpıntısı gibi daha belki unuttuğum bir çok sorun ile mücadele ediyor. Hiçbir yan etki aşıyı olmama engel olamaz. İkinci doz ağır geçiyormuş bazılarında ise kolay. Post sahibine geçmiş olsun, çocuklarımız bile aşı olunca ateşi tavan yapabiliyor halsiz kalıyor ağlıyor sebepsizce. Empati zamanı diyorum ben bu etkilere çünkü bende de yoğun bir eklem ağrısı var. :)