Ben senelerdir kullanıyorum emzirirken kullanılmadığını hiç duymadım. Oğlum 3.5 aylık şuan da kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım. Her banyodan sonra sürüyorum kırmızı klasik krem şeklinde olanı. Terlemenizi önlemiyor sadece terinizin kokmasını önlüyor. Terlemeyi önlemediği için zararlı değil.