Asklepios Elmass1 valla izmirdeyim derece 34 hissedilen 38/39 filan. Günde iki kez banyo üstüne yatak odasında vantilatör salonda havadar var. Ona rağmen sadece bez ile gezdiriyorum çoğu zaman. Haziranda böyle temmuz ağustos ta yanarız kesin
Elmass1 Cutemom95 aksam uyku saatinde yikiyorum bnde ama gündüz banyodan sonra basliyo terlemeye hareket ettikce
Cutemom95 Elmass1 ama klimayı da çok fazla açamıyoruz bebeğim uyanıkken hasta olur endişesiyle. Genelde sık sık elini yüzünü kollarını bacaklarını ıslatıyorum.
otose_san dikenlerinleydisi kiraya zam yapmadı amca, teyze ikinci evini bizimle aynı fiyata kiraya verdi, derdi o, daha fazla para 🤦🏻♀️
Asklepios Elmass1 valla çok fena ortalık 😒 inşallah çocuklar isilik filan olmaz bu sıcaklarda. Geçen yıl ayvalıktan olmuştuk pek sıcağa gelemiyoruz biz biraz 🙄
Angel_45 Elmass1 ben bebekken kullandım cnm klima çok sıcaktı 2 aylik oldu zaten Haziranda doğum yaptim actm valla bebek güzel bı uyku çekmişti erkek bebek serin seviyo diyorlar çok şükür bişey olmadı şuan açık hatta ama artık büyüdük 😃
ikitostikannesi Elmass1 tek mutfak kapısını acabılıyorum ve sureklı duş aldırıyorum zıbınla yatırıyorum ama yine sıcaklıyor napcam bilemedim 🤦🏻♀️
beyzossss Bebeğim sekiz günlük bulunduğum şehir aşırı sıcak bebeğim uyumada zorluk çekiyordu klimalı odada yatırıyorum yanlış mı yapıyorum sizce
Raymalifalitiko Elmass1 Günde 3 kere banyo hasta etmezmi? Ya ben dün yıkadım bugünde uyumadan önce yıkasammı diye düşünüyorum saçları uzun oğlumun su gibi oluyor. Bir gün arayla ettiriyordum banyosunu ama yatağa da böyle koyamamki napsam
Elmass1 Raymalifalitiko bende günde 1 yaptiriyodum dün doktora gittik 2 kere bile yaptır bişey olmaz dedi ama çok sıcak sabah 11 gibi yaptiriyorum sonra 3 gibi akşamda 8 de yaptırıp emzirip yatiriyorum
GiybetReis Elmass1 Valla yoktu taktırdık. Su içinde kalmıştı kızım uyuyamıyodu gece. Uyuyunca kapıyorum klimayı.
htceee98 Elmass1 çoraplarıni çıkarıyorum kısa kollu tulum giydiriyorum ama ince tiril tiril kumasi şort gibi alt tarafıda.maalesef klimamiz yok
Cicekimftm Prenses_annesi22 vantilatör u yukarı yada başka yöne doguru çevirin. Yani ne size ne bebeğinize doğru gelsin hava. En azından ferahlatiyor o sekilde
senamiray Elmass1 bir kere yaptırın birde doktorlar hergün sabun şampuan kullanmayın diyor hafta bir mesela
Tatlican Elmass1 cok fazla sıcakmış bizim evin içi 26derece obile sıcak geliyor allah kolaylık versin sizin orada çalışanlara