Elmass1 Herkeste tabi klima yok 😀 pencereler açık, vantilatörü açıp havaya kaldırıyorum ama yine de aşırı sıcak ve kızım hapşırmaya başladı 2 gündür. Kış vakti hasta etmedim şimdi bu sıcaklarda hasta olacak diye korkuyorum. Ama sıcaktan da ne yapacağımı şaşırdım.