Asl90 RasayiAA geçer canım üzülme. Farklı ne verdin onları düşün. ilaçlar, sıcaklık böcek ısırması falanda olabilr. Arabada güneşe falan maruz kaldı mı yada bi böcek falan var mı kontrol edin en azından sebebini bulursanız daha rahatlarsınız. Geçmiş olsun
Prenses_annesi22 RasayiAA kurdeşen olmus cnm bırsey tepkı yapmıs sanırım bndede oluyor bıldım bılelı alerjı testı yaptırmanızı öneririm.Avrıl decort ile gecıyor coxuklarda nasıl tedavı blmyorm ama bnm iğne vurulmadan gecmıyor ılaclar vs derken 3 gun anca gecyo
RasayiAA Prenses_annesi22 ömür boyu mu sürüyor bu sürekli olarak. Alerjik bünye zaten oğlum. Sıcakta kalmştı 1 saat omu tepki yaptı ki
Mom120 RasayiAA olabilir günes alerji yapmis olabilir yoldaysaniz bir eczaneye ugrayiin gösterip krem alin vardiginiz yerde de doktora götürün
KoalasMom RasayiAA Alerjik olabilir varmayı beklemeden en yakın hastaneye çevirin bana kalırsa rotanızı Allah korusun ihmale gelmez
N-nil RasayiAA alerjiye benziyor kilima açık da soğuktan yada sıcaktan olmuş olabilir ben üşüyünce böyle oluyor
Mom7262 RasayiAA kurdeşene benziyo yolda olmanız birşeyi değiştirmiyor sağlık kuruluşu illaki var heryerde lütfen götürün maalesef kötü gözüküyor çok geçmiş olsun 🙏
bebeksibiriyim RasayiAA evet olabilir benim genellikle kışın oluyor ama sıcakken oluyor ev üstüm vs kalınken nasıl oldu götürebildiniz mi doktora acaba