RasayiAA https://resimyukle.link/i/mf8fi https://resimyukle.link/i/mfupe 2 saate bu hale geldi nedir bu hanımlar ya. 8 saatlik yola çıktık varınca götüreceğim hastaneye. Kaşınıyor sadece sanrm huzursuzluk felan yok. Cok canım sıkıldı bileniniz varmı lütfen yardımcı olun. Gitgide yayılıyor koluna gelmiş şimdide
bebeksibiriyim RasayiAA kurdeşen bu kesinlikle nede döküyor acaba alerjisi olan bir şey var mı bildiğiniz 😔🥺 kötü kaşınır kurdeşen kıyamam ya bir an önce doktora götürün ben çok çektim kurdeşenden hala da çekiyorum
RasayiAA bebeksibiriyim geçmiş olsun. Alerjik bünye zaten oğlum. Sıcakta durmuştu 1 saat kadar 1 2 saat sonra da böyle oldu. Ondan olmuş olabilirmi
[silindi] RasayiAA bastakı resmı goröedım de doktora foturun farklı bısey altakı resım de az gorunuyordu
bebeksibiriyim RasayiAA evet olabilir benim genellikle kışın oluyor ama sıcakken oluyor ev üstüm vs kalınken nasıl oldu götürebildiniz mi doktora acaba