Saitkereminannesi Mamaqueen sleepy kullanıyorum ama stoklarım bittiginde almam bütün markaları kullandım pişik yapıyor
Seerdaay Mamaqueen ben senelerdir kireç kullaniyorum.Active olanı var normal kotexten ince hatta bana ilk taktigimda yok gibi geldi🤷
bir_pasa_annesi Zelisblt aynen valla haklısın molped ben ekonomik paketini alırdım 6 7 liraya 34 lü şimdi olmus 15 🤪
Marmadal Orkid infinity. Başka ped kullanamıyorum. Biraz pahalı ama değiyor, varlığı hiç hissedilmiyor.
3children1mom Mamaqueen Orkid kullanıyorum hic memnun değilim ya koku olmuyor ama ıslaklık hissi veriyor. Cok çabuk kirleniyor ve sızıntı yapıyor gibi çamaşır batıyor 🙄
cilginjupiter Kotex kullanıyorum yıllardır yumuşacık çok memnunum çocuğumun bezleri sleepy olunca kalitesinden memnun kalıp sleepy ped aldım ama pek sevemedim güzel ama kotex bi tık önde diğerleri pek iyi değil ya kağıt gibi….
Minikkusuumm Mamaqueen yapısı dokusu koku salmaması emiciligi güzel ama çok kalın olan kotexle aynı özelliği taşıyan ama kalın olmaması yönüyle beni kendine çeken sleepy❤