Mamaqueen Molpedden vazgecemiyorum. Orkid cok sert geliyor koku yapiyor. Kotex cok pamuklu kalin geliyor. Molped en iyisi sanki
Deryadila25 Hiçbirini kullanamıyorum hepsi terletiyor benş rahat edemiyorum bitürlü her markayı denedim bilniz eski ne varsa pamuklu ince kesip kullanıyorum annem bekarken illalah etmişti benden😂 hem basırum oldugu için doktorumda oyle öneriyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Mamaqueen Orkid platinum. Şu yeni ç8ksrdığı hatta. Ne koku ne rahatsızlık ne taşma. Sıfır problem.. Başka markada kullanamıyorum zaten
Zelisblt Mamaqueen A101 pedi kullanıyorum bi süredir, orkid çocuk bezine yetişmye çalışıyor snaırm çok pahalı 😅😅
bir_pasa_annesi Zelisblt aynen valla haklısın molped ben ekonomik paketini alırdım 6 7 liraya 34 lü şimdi olmus 15 🤪
Gulenes Mamaqueen malesef ki orkut ve molped he zaman alerji ve tahrişe neden oldu çıktımı mahvettiler kotex ıyi gelmişti ama artık o da tahrişe neden olmaya başladı ve eski usul bezle işimi görüyorum evde ama dışarı çıkarsam kotex 🌟