Ayazimmm anne sütünün zararı olmaz lakin midesi bağırsağı tam gelişmemiş çocuğa ek gıda vermenin zararları daha fazla bence erken başlamak istiyorsanız en azından 5.5 aylık falan olsun. Bizim doktorumuz mama sandalyesinde oturabilsin öyle başlıycaz demişti 6 ay 15 günlüktü başladığımızda