Ayazimmm instagramda güncel anne var biliyorsunuzdur belki. Mesela o ek gıdaya başlama kriterlerini şöyle yazmış
yemeğe ilgi duyması
bir şey uzatıldıgı zaman ağzını açması
destekli/desteksiz oturabilmesi
Yemek ya da yemek yiyenleri gördüğünde ağız hareketleri yapılması
katı gıda verildiği zaman emmek yerine ağzını ve dilini oynatması
bu genelde 6.aya denk geliyor bebeklerde. Şahsi fikrim ben olsam anne sütü/mama fark etmez 5 aydan önce hiç vermezdim. Vermedim de. 5.ayda doktorumun tavsiyesiyle tadım olarak başladık. Zaten birçok doktor da öyle tavsiye ediyor.