GiybetReis Aynen öyle gibi. Ben prima kullanmadım bilmiyorum ama molfix de anlattığınız gibiydi. Hani bez dolu olsa bile çiş yüzeyde olmuyor, hiç pişik de olmadı bu sebeple. Bezin dokusundan falan anlaşılıyor kalitesi. Kaka zaten haftada bir yapıyor o yüzden sıkıntı olmaz gibi geliyor.