89Kbr 😬 ben o çizgiyi oğlum 1,5 aylıkken öğrendim, önceden bende hep elimle kontrol ediyordum. Gerçi şimdi de elimle kontrol ediyorum çoğunlukla. Hatta molfix kullanırken günde gece dahil 4 bez anca alıyordum dolu dolu. Yetersiz besleniyor galiba diye düşünürdüm bazen. Bi de ben gece hiç değiştirmiyorum uykusu açılmasın diye . 🤭