EfeveMert [silindi] insan taneleri olsun miniklere cok yakistiriyorum bu sıfatı oglumu seviş seklimdir
Mommysharkdoodoodoodoo EsraKerimm kreş ve çocuk yuvası aynı kelime bacım çok biliyor gibi yazma almancam var ki söylüyorum. Orda var burda var herkes bir özenti olmuş çocuk yuvası yazsın o zaman neden Almanca bir isim koysun ülkemizin sınırları içinde? Yozlaşalım ana dilimizi unutalım diye mi
EsraKerimm Mommysharkdoodoodoodoo valla bunu ben yapmıyorum okul yapıyor 🤷🏻♀️ değiştirin diyemem.okulun ismi böyle.onların tercihi benimde çok hoşuma gitti 😄 bi kellmeyle kimse anadilini unutmaz merak etmeyin
Mom120 Mommysharkdoodoodoodoo özellikle yabanci dil egitimi iyi ve agirlikli veren bir kresse böyle yazilmasi cok kötü olmayabilir heralde. Kreslere gelene kadar her yerde yabanci kelimeli dükkanlar marketler var🤷🏻♀️Ama ne yabanci dili ögretebiliyor ne böyle bir iddialari yok gereksiz bnce kindergarten diye isimlendirmek
Mom120 Mommysharkdoodoodoodoo birsey söylemeden gecemicem😂dilimizi unutmayalim yozlasmayalim derken isminizin ingilizce olmasi😂😅uluslararasi yazismalarinizi burdan yapiyorsaniz tamam da günlük hayatinizin ortasinda gerek varmiydi
Mom120 EsraKerimm kindergarten almanca kres, anaokulu anlaminda kullanilir. Tek basina kinder cocuklar, garten ise bahce demektir. Ama ingilizcede de bu sekilde kullaniliyor.
EsraKerimm Mom120 teşekkür ederim o kadarını biliyordum 😂 iyi de okulun isminin böyle olması benim suçum mu ? Yani burda beni linclemelerinin sebebi ben miyim anlamadım ?
Mom120 Oyun bahcesi geldi benim aklima. Cocuklara söylerken de hadi oyun bahcesine gidiyoruz demek onlar icin daha tesvik edici olabilir. Özellikle kötü kres anilari olan cocuklar icin☺️
Mom120 EsraKerimm yok yani tabi ki degil. Hatta suc bile degil ki😂az önceki hanima da söyledim eger okulun biz cok iyi dil ögetiyoruz iddiasi varsa adini böyle yapsin ama hem beceremiyor hem de iddiasi yoksa böyle bir isim secmesi cok komik görünür😅
Gigyyy [silindi] okul öncesi öğretmeni olarak sizi kutlarım,öğrencileriniz daim olsun,iyi insanlar çıksın karşınıza 🎉🎈🎈🎈 isminizi veya çocuğunuzun ismini koyup yanına rüyası veya dünyası diyebilirsiniz şimdi bu geldi aklıma ☺️☺️
Mom120 Mom120 birsey söylemeden gecemicem😂dilimizi unutmayalim yozlasmayalim derken isminizin ingilizce olmasi😂😅uluslararasi yazismalarinizi burdan yapiyorsaniz tamam da günlük hayatinizin ortasinda gerek varmiydi
ogrencibiranne16 [silindi] Derste kamera ile izlemek mi? Benim bildiğim öyle bir şey yok ve olmamalıda sınıflarda kamera bulunmaz sınıf harici uyku odası bahçe yemekhane vs buralarda kamera bulunur
[silindi] ogrencibiranne16 il müdürlüğünden gelenlere sorucam yönetmelikte böyle bir bilgi yok öğrenirim
EsraKerimm Mom120 Almanca ve İngilizce eğitimi var tabii okulun bide çok elit bi kesim de . Belki o caddedeki okulların ismi ondan böyle. Hepsi yabancı eğitim veriyorlar.bizim cidden bu kafaları değiştirmemiz lazım isteyen istediği ismi koyar yani . Ben mi çok ilerde bakıyorum herseye ☺️
EsraKerimm Mom120 kimin ne olduğu ne düşündüğü ileri veya geri de olduğu beni ilgilendirmiyor. Ama buradakilerin cemkirdikleri çok kesin.bidaha buraya girmememi sağlıyor çok enteresan kişilikler var 🙄
Sadebiri [silindi] Hayırlı olsun 🌺“Ugur Böceğim kreşi 🐞” “Masal Dünyası kreşi 📚” “ Minik Eller kreşi 💜” Bunlar geldi aklıma ☺☺