demirboy [silindi] bir çocuk dergisi çıkarmıştım ve adını TOMURCUK koymuştum. Tomurcuk açmamış Gül demek bu şekilde bir bağlantı kurmuştum
DuruveSu Hayırlı olsun isim fikrim yok ama bende çorumda yaşıyorum belki bizde ilk öğrencilerinizden olabiliriz 🥰🥰
[silindi] Asyayse evet. Kamera yönetmelikte yazmıyor il müdürlüğünden geldiklerinde sorucam bu konuyu kreşte çalışmadım beden eğitimi öğretmeniyim çocuklara spor eğitimi vermiştim daha önce yine öyle planlıyorum
Dmt-01 [silindi] ablam iki kızınıda kreşe gönderiyor kamera yasakmış maalesef bende kızımı gönderecem kreşe kamera var sanıyodum rahat olur takip ederim diyodum ama burda yasak filan diye yazanlar olunca ablama sordumda yasak dedi şimdiden hayırlı olsun isim renkli balonlar - küçük eller olabilir 😍
[silindi] Dmt-01 kamera yönetmelikte yazmıyor il müdürlüğünden gelecekler sorucam bu konuyu teşekkür ederim 🙏🏻
[silindi] Zuzuuu tabi ki onların hayal gücünü geliştirmesi düşünmesi araştırma keşfetme merak duyularını geliştirici zihinsel duygusal bedensel gelişimlerine önem veren kurum olucaz 😍
Yengecanne_ Minik leblebiler 😂😂😂 şaka bir yana hayırlı olsun kreşleri çok seviyorum ben de sosyal hizmet(4) mezunuyum, çalışmak isterdim. İnternetten anaokulu isimlerine baktınız mı yoksa hiç düşünülmeyen bir şey mi arıyorsunuz?
EsraKerimm JackDaniels çocuk yuvasında garten’’ yuva demek’’ garden bahçe demek.okul isimlerine garten diye isim koyarlar. Bu çok bilmişliğinize gülün bence:)))
Mom120 EsraKerimm kindergarten almanca kres, anaokulu anlaminda kullanilir. Tek basina kinder cocuklar, garten ise bahce demektir. Ama ingilizcede de bu sekilde kullaniliyor.
Uykucu Asyayse öncellikle şunu belirteyim 5 sene öncesi okulum meb bağlıydı. Sadece ortak kullanım alanlarına izin var bahçedir lavoba önüdür gibi. Sınıflarda kamera vardı benim ben kendi ofisimde açıktı. Müfettişler onları sokmemi istemişlerdi. Şimdi sistem nasıldır bilmiyorum ama isterseniz öğrenebilirim. Okulumu yakin arkadaşıma devrettim
Asyayse Uykucu cok tesekkur ederim bende merakımdan sordum benim okulum sosyal hizmetlere bağlıydı veliye açmak izletmek yasakti onun disinda dediğiniz gibi koridor bahçe sınıflar tuvalet önünde varsi kamera lavabo ve uyku odaları yasaktı. yönetmeliği de okumadım smdi kızıma bakiyorum kizimi kreşe versem bebde kameralı bir okul tercih ederim yasaklar ne durumda merak ettim sadece 🥰 kamerayida olası kazalarda yada güvenlik için açık tutuyorduk ben biz hem velilerin içi rahat oluyordu
EsraKerimm Mommysharkdoodoodoodoo tamam da Almancada çocuk yuvası demek değil mi ? İlla Almanya’da mı yasamak lazım ? Benim oğlumun okulunun sonu da bu şekilde bitiyor. Caddedeki bütün okulların sonu da böyle.başta isim sonu böyle . Neden bu tepkiniz illa Almanya da mı olmak lazım ? İlla saçma sapan isimler mi takmak lazım ? Neden zorunuza gitt bu kadar 😂
Mommysharkdoodoodoodoo EsraKerimm kreş ve çocuk yuvası aynı kelime bacım çok biliyor gibi yazma almancam var ki söylüyorum. Orda var burda var herkes bir özenti olmuş çocuk yuvası yazsın o zaman neden Almanca bir isim koysun ülkemizin sınırları içinde? Yozlaşalım ana dilimizi unutalım diye mi