Nehirk 4 aylıkken su vermeniz çok normal ki. Tamam anne sütü alan bebeklere ilk 6 ay su verilmesine gerek yok. Ama GEREK YOK. Asla verilmemeli diye bir şey yok. Verilse iyi olur, verilmese de bir şey olmaz diyor doktorlar, 3 tane doktora sordum hep aynı şeyi söylediler. Ayrıca artık yaz aylarındayız, biz bile bir damla suya ihtiyaç duyuyoruz. Bence sen her emzirmeden sonra su ver, içebildiği kadar içsin, bunu bebek kendisi ayarlıyor zaten. Bir de susuz kaldıklarında bıngıldak çöküyor, ayrıca idrarları kokulu ve koyu oluyor. Bunlara bakarak anlayabilirsin canım