Nehirk 6 aylıkken suyu hiç sevmezdi önce onu söyleyeyim. Uykudan uyanınca emzirmediysem ek gida öncesinde de teklif ediyorum. Yemek yerken de teklif ediyorum bazen susayabilecegini düşünürsem. Onun dışında aklıma geldikçe uzatıyorum suyu. İstemediği de oluyor ama genelde istiyor. Günde 300 ml içiyordur