Ne güzel 8 de yatırdım gündüz zaten uyumadı doğru düzgün şimdi yatıcam ya kalktı uyumuyo 12 den beri böyle gerçekten artık nefes alamıyorum bir haftadır hastalığıyla uğraşıyorum ateşlendiği için uyuyamadım şimdi yeni yeni iyileşti bu sefer gene uyumuyo ilaçlarmış onu uyutan napıcam sinir strestten saçımı başımı yolasım var o kadar yorgunum ki bi oraya bi buraya dönüyor sallıyorum yok uyumuyo resmen gene huy değiştirdi çocuk bir yaşında bu arada