Sefaserpil vala ben sırf onun için üye oldum 🤣 bak sabah kalkınca bı hindiba içiyorum tok tutuyor gerçekten ardından baya su isiyorum öğlen normal yemek yigiyorum ardından bı form çayı içiyorum gün içinde ekmek çok az yiyorum minicik öyle 1 ekmek bitiemiyoruz 😄 ve akşam her işimi bitiedikten sonra bide at kestanesi i gobegime şurup korse takıyorum ilk gün korse çok zorladı ama dün daha iyi taktım 🤣 olcmustum 3 günde 2 cm gitmiş öyle diyim azim işi 1 hafta yapıp 8nci gün bırakırsan başa sararsın 👍🏻